lista!

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov ^^

Vad gjorde du för 15 min sedan:
rökte

Det sista du sa högt: ''ska du duscha får du göra det nu''

Det senaste någon sa till dig: ''jo jag ska''

Vad har du druckit idag: Vatten, saft, juice och mjölk 

Vad var det senaste du åt:
Pasta med kyckling och champinjoner

Vad var det senaste du köpte:
Pasta och svampen ^^

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu:
Det är väl en fin lördagskväll :)

Godaste glassmaken: n blev det svårt! calippo hallon tror jag, eller piggelin eller twister!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ne tror man måste känna personen för att få riktiga känslor

Sover du tungt: Ibland! :)

Drömmer du mardrömmar: Ja de händer.

Trivs du med ditt jobb: Äger inget jobb :(

Favoritklädsel: lätt mjukisdress! :)

Favoritlåt just nu: hehe det får väl bli ''om sanningen ska fram''

Vad ser du om du tittar till höger: massa saker! hemtelefon, papper, after sun, gliss glansmedel, en tidning, vattenflaska, högtalare, rakhyvel, cigg, bläckpenna och bankomatkort

Vad gör dig glad just nu: Hemligt ;) :D

Vad ska du göra härnäst: platta håret :)

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: Alltid glad chey! (:

Favoritgodis: Surt!

Kläder just nu: Tights, klänning och bolero

Sommarplaner: jobba, sola grill, bada och umgås med vänner!

Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du något instrument: Nepp

Morgon eller nattmänniska: båda två! dock ingen dagmänniska för då sover jag! ;)

Vad är viktigast för dig: Kompisar

Är du kittlig: jo mest under halsen, nu avslöjade jag mig själv :/

Snarkar du: Totally!

Stjärntecken: Tvilling!

Äckligaste insekten: Spindlar!

Längtar du mest efter just nu: nuppe(?) ;D

Puss säämi♥


Kommentarer
Postat av: therese

hahaha störd tjej !!! <3 ska sätta på dej dirr

2011-05-29 @ 22:29:49
URL: http://kliiick.blogg.se/
Postat av: Alice Herbst

Rolig lista! :D

2011-07-14 @ 01:07:26
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0