glömmer hela jävla tiden

hejsan allihopa!
jag glömmer bort den här bloggen hela tiden, skriver typ bara på min mammablogg, men ska försöka bättra mig här! :)
idag har jag varit med samanta, vi gick på stan och sådär.. najsnajs! sen så var jag på bvc med barnen och sen hem. nu ska dom ha mat om typ en halvtimme, sen ska jag gå och lägga mig. ska ändå upp igen vid halv 12 halv 3 halv 6 osv osv, var tredje timme. ;) jobbigt men det är så det är att ha barn!
imorgon så ska jag få en liten break från dessa ständiga sömlösa nätter. Jag och anton ska på bio vid 6 och efter det så matar tessa och mamma dom hela kvällen & natten och vi får sova till 10 nästa morgon, sjukt skönt ska det bli att få sova ut! sömn är just nu guld värt för mig.
aja nu sitter ja bara o snackar massa shiiit, så ska sluta skriva nu, eller? ;)
godnatt. puss i ljumsken ♥ /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0