en heldag med mami♥

tjaaaaaaaa!
idag har jag varit med min mamma hela dagen! först åkte vi till min skola. där tog vi typ bara lite bilder



och sen redigerade vi lite i photoshop

haha älskar den sista bilden!

Aja sen åkte vi till stan, kollade kläder hittade inget jag ville ha. men köpte hårfärg iaf, för imorgon ska utväxten bort! sen var det möte på ug, avslutningsmöte för min samhällstjänst. det gick väll bra.

Sen åkte jag, mamma och Isak till kvarnen för isak skulle ha en jacka, då köpte jag och mamma varsin tischa också haha sen åkte vi till sporthuset eller va det heter för isak såg ut som ett as med smutsiga kläder, så där handlades det en par jeans och en tjocktröja så han såg lite mer ''vårdad'' ut.

Sen hemma så klippte vi Isak, sen kom Elin och Anna så åkte vi, alltså jag mamma och alla mina syskon och åt på kvarterskrogen! haha Tips beställ inte deras calzone eller hur det stavas, anna satt och dissekerade sin för det var bara massa skinka och ingen ost! men hon fick en ny ^^

sen hem och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig, om drygt en timme är Isak 20 år

Puss säämi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0