svin kallt!

usch va kallt det är ute! har varit ute i stort sätt hela dagen idag,

min dag: vaknade runt halv åtta, sprang direkt in i duschen, haha
sen kom Christoffer hann inte ens klä på mig! xD aja sen fixade jag mig
o sådär.

Sen gick vi och mötte Danne vid alis, för idag har vi inte varit i klinte
vi var i lokalen i innerstan eller aa vi samlades där, sen har vi plåtat hela
dagen! :)

Sen gick jag, Danne och christoffer upp till stan, där mötte jag Engla och sen
köpte jag foundation, mascara och plattkräm, sen HEM!
nu bränns det som fan bara för att det är sån skillnad på inne och ute!
haha

Puss sam
'
trassligt hår och en fet finne på kinden, kan det bli bättre? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0