SÖÖRRRY

skrev inget igår,
men kan berätta vad jag gjorde.
jag vaknade vid halv 12 fixade mig och tog bussen t säve och träffade therese rebecka & anton som precis hade slutat när jag kom :) så vi + helm gick t stan och lekte lite, sen skulle helm hem och anton skulle med bussen så vi gick t busstationen o blablabla.. sen var jag rebecka & therese på stan ett tag till gick och köpte mat och lite :D sen så gick vi hem till rebbe, gjorde typ ingenting. och sen hämtade mamma mig och therese och vi va hos mig ett tag sen skulle hon hem och då gjorde ja typ inget. pratade i tele med anton lite, och sen sov jag typ vid 12 :)
men aja, nu ska jag äta frukost och sen bara kolla på ngn film :)
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0