NAJS

hej bloggen!
har precis duschat bort all äcklig gegga från ultraljudet, shit vad jobbigt det är att göra ultraljud nu för tiden alltså, jag kan inte ligga på rygg så länge för blir helt kallsvettig och yr.. så idag när vi skulle mäta båda bebisarna så gick det bra att ligga på sidan med en kudde bakom ryggen men när vi skulle kolla könen så var jag tvungen att ligga på rygg så jag fick lägga mig på rygg sen när jag blev yr fick vi ta pauser så att jag fick lägga mig på sidan och andas och sen tillbaka på rygg och köra igen haha, det var hemskt!!
för er som inte läser min gravid blogg så fick jag veta att det var 2 tjejer :) ♥ så glad är jag! så nu jävlar ska vi shoppa kläder hihi.
hoppas allt är bra med er,
pusss  amandaaau

Kommentarer
Postat av: sofie

hejhej, vad heter din gravid blogg? :)

2011-01-24 @ 18:09:23
URL: http://skljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0