hej dålig uppdatering

ska bli bättre!
men de händer inte så mkt nu för tiden.. same shit varje dag.
vaknar upp med anton bredvid mig sätter oss vid varsien data spelar poker i typ en timme, kollar film, går till affären, kollar mer film eller tv, laddar ner en film & ser i sängen när vi ska sova. typ det vi gör varje dag.. men imorgon tror jag att jag ska försöka dra ner till stan & köpa en ny mascara & lite skit. vill bara att bebisarna ska komma nu så att jag får lite att göra! imorgon så ska anton t skolan också så då lär jag sitta hemma helt själv, det suger ju iaf kuk. men men, life is a bitch!
hörs imorgon eller senare ikv
puss på eeeeeer /amanda
sen kmr de upp ett lösenordsskyddat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0