godnatt..

nu ska jag gå och lägga mig, ska bara städa upp lite på mitt rum, sen ska jag ÄÄNTLIGEN krypa ner i min varma säng. fryser! konstigt? nä, fönstret står öppet. men tänkte berätta en jobbig sak, varje gång jag är på stan och går runt mkt så får jag skitont i fötterna på kvällen när jag ska sova eller så vaknar jag mitt i natten av att det gör skitont. tur att jag är uppe såhär sent så att jag har nu tagit en alvedon, smörjt in foten med muskel-lindrande och smörjt in hela foten med linament, så nu ska jag bara ta på ett bandage, så jag kan sova inatt!! hoppas bara inte andra foten börjar värka också, då döööör jag!
magen & rebbbe min älsk
imorgon ska jag kanske träffa anton vid stan om jag orkar, villl verkligen.. men de är jobbigt att gå dit :( haha.
puss på er ! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0