Godmorgon snyggingar!

Vaknade precis, anton ringde mig och väckte mig.. vilket var BRA! för ska till min kusin vid 12, han fyller år.. så ska väl fixa mig nu & sådär. Igår efter bion så var jag bara hemma.. såg en film & sen sov jag :) Vet nii? Jag ska typ få en iphone av min älskade finaste bästa mamma! :D För mitt abonemang går ut IDAG, så då kan vi förlänga det och köpa en iphone! Och så får jag 3000 sms, 3000 samtal & 3000 mms i månaden och fri surf! HUR underbart?!
Hihi.. har lite problem! Måste fan få pengar, bebisarna kommer ju fan snart. Måste ännu köpa 2 sängar, 2 bilstolar & 2 åkpåsar + massa kläder. Men får snacka med en kompis, o fråga hur fan man får startpaketet! wääpppp.. men nu ska jag fixa mig, så skriver senare ! :)
haha :D
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0