cepe uppdatering !

har inte uppdaterat ngt.. men aja.
i fredags var jag på stan med mormor o morfar, köpte bebiskläder & åkpåsar sen var vi och åt lunch på etage o så kom anton upp där sen när han hade slutat så skjussade dom hem oss. Vi gjorde inte så mkt, de gamla vanliga spela skibo & yatzy :D haha och såklaaaaart gå till älskade willys
igår: så vaknade ja o anton typ vid 10 och gick upp o åt frukost och spelade yaatzyyy och skibooo! haha :) sen såg vi en film och sen duschade vi & då fick han för sig att bada så vi badade ist :p sen så följde vi med mamma t affären, och sen kom vi hem o åt pizza & sen såg (känner att ja säger "och sen" hela tiden men aahja) vi på film, asbra och åt godis. sen gick vi ner och såg en film på mitt rum som jag såklaart somnade till :D haha.
nu ligger anton och sover, jag tror jag ska äta frukost, orkar inte vänta på honom :p
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0