alone

anton drog t bussen för typ en kvart sen, så nu sitter jag här och har tråååkigt. ska nog ta ett bad, känner mig alltid så jävla äcklig när jag duschade kvällen innan och gick och la mig med blött hår haha för då ser det så jävla skarrigt ut, så måste duscha igen haha. jag håller typ på att dö av värmeslag också! men jaja. livet är hårt, eller?
anton har ju sovit hos mig hela veckan och vi har pratat ut om allt som har hänt & nu är det bra igen, älskar honom verkligen så jävla mycket!!!!!!!! ♥
imorgon börjar skolan för er flesta, jag SAKNAR faktiskt skolan.. sittter bara hemma och drygar varje dag, det suger faktiskt, men sen så orkar jag typ inte röra mig heller så att.. haha
men aja, nu har jag iaf uppdaterat lite, så hörs vi senare.
haha älsklingen som skrattar åt när jag tvingade han stoppa upp löständer-godis i munnen och jag skulle ta kort, haha har bild på det men han skulle döda mig om jag la upp den så tyvärr! ;)
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0