SOC

hej bloggeen! :D'
sitter här med min älskling, och lyssnar på raadion, har precis fixat mig. ska t soc vid 3 och kolla om jag får några pengar av dom, hoppas det ! annars är dom dumma i huvet ;)
ikv ska anton åka hem, tråkigt.. men vi träffas nog imorgon eftersom då är det våran 3 månadersdag, wiie ♥♥♥♥
juste, mina bebisar ligger med huvet neråt nu, så kanske dom vill komma ut snart?! panik panik paniik.. jag är så jävla nervös inför förlossningen vill inte göra snitt, för min barnmorska berättade om det för ngn dag sen och det lät hemskt och jag vill inte föda "normalt" heller, för det kmr göra så jäääävla ont, tror jag! :( haha. menmen, på något sett måste dom komma ut  så.. :p men nu har ja inget mer att skriva om, sitter bara o skriver om massa ointressanta saker heheehehehheeh. puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0