heeej! :D

igår gick jag t stan, träffade anton och väntade på therese och rebecka. sen efter typ 1 och en halv timme kom dom sega jävlarna xD vi va på stan ett tag och kollade på bebissaker o massa annat skit, köpte ett nytt puder också.
sen gick jag och anton hem till samanta, hennes bror skulle köpa cigg till han så jag lekte lite med samanta under tiden :) vi gick typ hem därifrån vid fem och sen så åt vi mat och bokade biljetter till bion. Vi gick ner dit kl halv 8, därför att om man hade bokat så var man tvungen att vara där och hämta biljetterna klockan 20.05 fast bion inte började förrens 20.50 :S konstigt, men jaja..!
Det var bara vi 2 och en annan gubbe i biosalongen haha fett nice :D och vi va i den lilla så de va fett coooozy :)
Filmen var skitbra, men läskig! den heter Devil, jag rekomenderar VERKLIGEN VERKLIGEN folk som gillar skräckisar att se den, alltså.. det var inte såhär jätte brutal, men den hade en handling vilket gjorde den ännu bättre :)
Filmen var klar typ vid halv 11 så då gick vi till alis och tog en taxi hem därifrån :) Sen kom vi hem la oss i sängen och kollade på men in black men jag somnade direkt så anton stängde av och sov också.
Nu är han i skolan, och jag sitter här hemma och vaknade precis.. har skitont i huvudet, foten och så har jag halsbränna på köpet, wohooo! eller inte...
fick det här fina halsbandet av min älskling igår :)
och bebisarna fick dom här flaskorna av han, så sööta ♥
älskar dig anton tack för världens bästa dag med dig igår :D
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0