hos mormor och morfar

är ute i tofta, och har precis ätit mat MUMS! :D
sitter nu och tänkte göra ett blogginlägg eftersom
jag inte har skrivit på ett tag, hehe.
blev inskriven på MVC idag, fick ta
blodprov, väga mig, och något kisstest.. och fick
såklart massa info och nya tider. nästa tid har jag
precis när jag kommit hem från norge den trettonde,
då jag ska göra ett ultraljud. :) lääängtar...

har precis tagit ett fotbad, sköönt. :)
nu ska jag vänta tills klockan blir halv åtta
då jag ska ner och titta på halv åtta hos mig och
fika med mormor och morfar, ♥

Hoppas ni har en mysig kväll!
imorgon ska jag upp tiidigt och simma... *suck*

puss amanda ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gryymt bra blogg tjejer!. Amanda, lycka till med barnet, uppdadera gärna mer om de, skulle va kul att få följa din gravidet över bloggande

2010-10-02 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0