Frågor:

fick några frågor ang. graviditeten som jag tänkte svara på här.

har dom någon pappa?
pappan till barnet har alltid sagt att han kommer att ställa upp, vi är inte tillsammans eller så. Men nu, igår, så hade han tydligen ångrat sig och är helt plötsligt "för ung" trots att han är 20 år. Han är bara inte mogen till att skaffa barn, och jag kommer inte att räkna med honom, finns han så är det bara en bonus. Jag klarar det själv annars. :)
vet du vilket kön det är på bebisarna?
nej, det vet jag inte. och på Gotland så får man tydligen inte veta könet på barnen av någon konstig anledning, men jag skall iaf försöka för vissa har jag hört fått reda på det. Men har iaf fått reda på att dom tror det är enäggstvlillingar med största sannolikhet för att skiljeväggen är så tunn. :)
när är bf?
har inte heller fått något beräknat datum, men skall dit om en vecka, och då vet jag inte.. kanske får veta då :)
vart skall du och dom små bebisarna bo?
i början ska vi bo hos min mamma, som jag bor hos nu. och hon har inga problem med det, men det är mina barn och hon har ingen större lust att bli mamma igen, om man säger så. sen känns det väldigt skönt att bo hemma ett tag till, och kan ju fråga min mamma om saker jag undrar sen också. Lite senare när dom är äldre så kanske vi flyttar till en egen lägenhet :)

Hoppas du fick bra svar på dina frågor. :)
♥ amanda

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo det är ju lite speciellt :)

Tack så jättemycket!

2010-09-15 @ 13:29:03
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0