Sthlm taagggaa!!

shuu.
idag kom anton hem t mig, vi gick o mötte daniela o hon köpte cigg t han o så köpte vi läsk och godis :D
sen gick vi hem t mig o kollade på film, najsnajs! sakna han lite (a)
efter typ några timmar gick vi t stan och lämnade in hans klocka och så köpte han en mössa också :)

sen mötte vi lollo &  therese. dom skulle dra o sola så vi gick hem t mig igen o kollade på en annan film, och åt mat. sen så gick vi t stan för han skulle med bussen, så kom lollo & therese t busstationen, och vi gick t coop sen o köpte chips läsk o choklad.. muums :*

sen gick vi hem t mig, nu ska vi snart sova för imorgon ska vi till STOCKHOLM imorgon!! wooaa :D :D
hihihi,

men vi hörs när ja kmr hem heheh..
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0