skolaaaa nu!

godmorgon bloggen ♥
tänkte berätta lite om igår också, jag och mamma hämtade therese & rebecka sen satt vi och väntade på henne på solia (mamma alltså).. sen gick vi till coop och köpte godis och läsk. Sen gick vi till bion :)
Vi satt ganska långt bak, och therese satt bredvid ett fetto-mongo, hahaha! :D
Och vi höll på att dö av garv när det var helt tyst i början och väärldens inzoomning
på en kärring som skriker, hahahah! jag höll på att sprängas xD hahaha!
Men filmen var iaf skitbraaa! :) och när den var klar stog vi (rebecka) och rökte
och pratade med Miranda och hennes kompis, sen hämtade mamma oss och rebecka
åkte hem & jag och therese hem till mig, och gjorde typ ingentiing :p

Idag ska jag till skolan, för första gången på länge.
Känns sådär, tkr inte de verkar  så kul som jag tänkte för några dagar
sen längre, för FRYSER som satan och är så jäävla trött :(
Men men.. hoppas ni mår bra iaf & får en bra daag! ;)

Puss amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0