rubrik

hej guys!
jag o ida har precis varit o handlat på pappas kort uuauuaa, skoja. nej asså aa men mm.. hej!
asså ja skojade om "uaauaa" aja skitsamma :D

idag ska vi åka 100 mil till nynäs (60).. men vet ni roligaste saken eller?
hahahahahah.. gustav och ida (hans nya brud ni vet) ska FÖRLOVA sig
sa han till mig, ååh gud.. å alla ni som vet hur supar-gurra är så tkr ja lite
synd om ida, men de är väl upp till dom :)

aja, hade braaa! smsar alla mina söta kompisar när ja kmr till sverige! :D




bilder från kneippbyn i sommras

och en bild på min nuttigullielskipelskisaraaahdara ♥

puss amanda

Kommentarer
Postat av: Prebensine

I like your website alot...its lots of fun...

2011-05-23 @ 08:56:51
URL: http://prebensine.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0