kommer inte kunna somna inatt

efter jobbet gick jag och Amanda till affären, vi köpte ost & skinkpaj, 1 mazarin, 2 chokladbollar, en ''damsugare'' och fyra lion tror jag att dom heter. Yes gå aldrig i affären med Amanda när hon är gravid ;)


aja sen fick vi bråttom för vi skulle vara vid um klockan 1,
så vi mötte Charlotte & Malin.

 

 


   Sen visade det sig att jag inte hade tid förrens 2 haha!

 




Sen drog vi till stan för Amanda skulle köpa present till sin syster, en bebis tröja (sån där söt som står bebis på magen, fast det borde stått bebisar!) och foundation.


AMANDA TRYCK HÄR

Sen hem igen och jag somnade typ när Amanda drog vid fem(?)
för jag hade svårt att somna inatt :P
så därför kommer jag förmodligen ligga vaken inatt igen men det gör inget för jag är LEDIG IMORGON! :D







puss samanta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0