i rymden finns inga känslor

Hejhej :)
har rensat min garderob, men de ser fortfarande ut som faaaan där inne hehehe.
nu har jag fixat mig och vill göra nått och samanta orkar inte göra något som vanligt!
så ska va med therese och gå på bioooooooo ! tror jag :)
ska se i rymden finns inga känslor :D

imorgon är det skola, ska bli kul faktiskt!
sen går ja bara på tisdag sen är ja ledig på onsdag
sen åker jag till norge :D
pappa ska maila en bild på vagnen som han har köpt till mig.
men han är så seeeeg
aja, hade bra puss amanda

Kommentarer
Postat av: kev

SV:TAck för att du var med och bestämma du kan kolla nu vilken bild som vann :)

2010-10-03 @ 16:23:51
URL: http://bigboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0