Hos therese ♥

Hejhej
igår var jag på stan först med rebecka lollo & therese, sen så gick vi till Ö&B och köpte en chips påse 2 dip 2 gräddfil 3 påsar godisremmar, en påse twix, en påse toblerone och 2 läsk. Sen kom anton dit :)
Sen gick alla vi hem till rebecka och kollade på en skräckfilm först och sen på ngn jävla dålig skit som rebecka ville se på haha! Sen hämtade mamma mig och anton kl 10 och vi åkte hem till mej, kollade på tv och lite, sen suussa!
imorse så vaknade vi, åt frukost, duschade och gick till stan. han skulle med bussen och jag skulle vänta på therese.. nu sitter jag hemma hos therese med henne och rebecka ;D ♥

ikv tror jag att jag ska käka mat hos mina kusier, vill inte!!! men måste tydligen :S aja..
imorgon kmr anton till stan igen och ska sova hos mig ;)

hoppas ni har haft det braa friends!!
se yah but i dont wanna be yah! hehehehe

puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0