hemma

hej hej, kom precis hem, inatt sov jag hos amanda, sen gick jag hem och fixade mig.
sen vid ungefär 4 kom vi på att vi ville fika! haha så då gick vi till stan, men eftersom
vi bor på sugön så stänger allt typ vad 4 så vi tog en glass på donken :P

men det räckte inte nej, vi gick in på coop och det går inte att gå med Amanda i
affären när hon är gravid för hon är sugen på allt! vi köpte iaf 2 munkar & 2 glassar
& 2 drickor
haha! hade amanda fått besämma hade vi köpt, juice, kakor, godis också.. ;)

Sen gick vi in i igen för jag behövde listerine så min tunga kan läka lite snabbare,
det slöt med 4 burkar listerine & ett tuggummipaket,(amanda ville också har listerine!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0