Hemma igen

tjaa.
vaknade precis, tänkte berätta lite om igår.

jag lollo & therese åkte först båten, där jag satt och pratade igenom en hel film med egna repliker för att vi hade inga hörlurar, haha.. när vi kom fram tog vi pendeln till sthlm, gick runt i massa affärer, men hittade inte så mkt.
jag köpte ett par skor & en tungpiercing therese köpte en tungpiercing ett par skor och en halsduk och lollo köpte inget. Sen tog vi BUSSEN till max för vi orkade inte gå, hahah.. sen åt vi muuums! haha :)
sen kom julle till stan & vi träffade honom, drog sen till söder och åt milkshake på burgerking hihi.
sen gick vi till tåget och julle skulle med ett annat så vi sa hejdå till han så åkte vi till nynääs. där träffade vi alexandra oliwia och nathalie så vi tog en cigg med dom och lollos hassela kompis haha, uuaa uaaa.. (;
tog båten hem t gotland och sören skjussade mej hem.. sen så smsade jag med anton, men ja va skittrött så svarade inte, så han ringde mig och kommer inte ihåg vad vi pratade om hahaha bara att han sa vaa? hela tiden, pinsamt.. (a) men nu försöker ja få tag på therese skaa fråga henne en saaaaaaak!

nu ringer anton
puss puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0