godnatt!

avslutar kvällen med ett godnatt-inlägg.

var och åt hos mina kusiner, sen så träffade jag samanta louise & engla hos samanta. Sen drog ja o träffade therese & rebecka, vi gick först t gråbo. Sen blev vi hämtade, haha.. och sen åkte vi hem till mej.
imorgon ska jag va med anton han kmr fett tidigt! :D haha.. sen ska han me bussen kvart över 2 och då ska ja leka med therese & dom. Hihi, men nu ska ja sussa! :) annars kmr ja inte vakna o kunna möta han imorgon när han kmr till stan..

Juste, gustav är på gotland. Blää!!!!! Alla gotlänningar sprid erat hat mot detta äckliga drägg nu, om ni ser han spotta på han, slå han, behandla han som skit. Haha skoja bara. Men trevligt att du kunde komma äckel ♥ Så!, ring mig inte mer igen, thaaaaaaaank you!

puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0