världens finaste ♥


anton, älskling..
när du smsade när jag var med therese lollo & rebecka och vi skulle till Ö&B
och köpa sjuukt mkt godis så skrev du "vart är du?" jag ba: "vid Ö&B" du ba: "okej då
är det ni som går framför mig" shit asså, då fick jag verkligen panik... men jag ba: "aha
okej men vänta utanför" och då kom det värsta smset jag fått i hela mitt liv: "jag sitter
redan inne" alltså, HAHA. du skulle sett mig då.. jag fick verkligen panik typ kastade mig
ner på marken o typ skrek. Haha.. men vi köpte iaf en fet chipspåse, 3 påsar remmar, en påse
toblerone, en påse twix, dip, gräddfil & två läskar, haha.. Sen så gick jag fram till dig och allt va skitstelt.
alltså usch.. men sen gick vi iaf hem till rebecka. och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
men du sov hos mig den natten iaf och sen dess har vi bara varit mer & mer..
och den 2 november sa du "nu ska jag säga något som gör dig glad" jag ba: "vadå?" du ba "jag vill
inte ta det lugnt längre, jag vill va tillsammans med dig, vill du det?" sen så är vi tillsammans sen då
och han är vääärldens bästa pojkvän♥ på sån här kort tid kan jag inte säga att jag älskar honom, men jag
gillar honom verkligen sjuukt mycket :) nu är han i sthlm och kommer hem om två dagar,
shit vad jag saknar min baaaaby.



/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0