tisdag

hejhej.
eller är det tisdag? jo det är de kom jag på nu, för det är desperate! :D wuuh.
laddar med godis & glass :)
idag klockan 11 så kom ronjah hem till mig, vi var här hemma en stund för ja fixade mig..
sen vid 1 drog vi ner till stan skulle träffa våra boyfriends, anton kom till oss så va vi med han ett tag tills
hans buss gick. så gick vi och mötte dennis, och gick hem till mig och spelade mario och lite, och dom drog typ halv 6, då kom mamma hem o så åt vi mat. sen kom rebecka och hämtade sina saker sen åkte vi t willys :D
och nu väntar jag på svar från anton, och nu fick ja de vänta...
åh ledsen.

hejdå
/amanda

Kommentarer
Postat av: kev

SV ; jeep jag gör kläder =)

2010-11-23 @ 20:19:45
URL: http://bigboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0