Tillbaka!

hejhej :)
nu är jag hemma igen. var på mödravårdscentralen först, fick höra bebisarnas hjärtslag,
dom är livliga och busiga, deras hjärtljud var 150 & 148♥
gick på stan sen och köpte ett par nya varma skor, och två par varma leggings.
sen gick jag och åt lunch med mormor och morfar också! mys :)
nu slutar anton snart, så ska pallra mig ner till stan, fett skönt väder är det också!
blåser nästan ingenting, ingen slask, helt underbaaaart!
jag är så jävla glad idag, anton ska sova hos mig ikv, vilket såklart gör mig ÄNNU
gladare, hihi. fick en bok & lite saker som jag tänkte ge till anton så att han kan läsa om att
vara pappa och så ville han gå en pappa grupp också, så tog ett papper om det.
mina skor.
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0