tandoori

tjaa! :) har varit och ätit på tandoori med mamma och mina syskon! :)
mysigt, men dom har lite speciella maträtter där, allt är typ starkt (?) haha
men men det är väl så man äter i indien (tror det är indisk mat ^^)
 lite bilder:

en hungrig Elin och mamma som sitter och viker servett-rosor till mig♥


Anna och Jerry som också sitter och viker HAHA


min kamerakåta bror isak


kan man vara mer stolt över han eller? se vad det står på
tröjan
LÖVSTA (bondjävel)


en ros♥


tre små fina rosor


kan lika gärna säga vad jag gjorde innan idag också hahajag var med Charlotte och Christoffer en stund
först var vi hemma hos mig, sen drog vi hem till charlotte
and here comes more pictures

christoffer!

Charlotte!

Charlotte & Christoffer!

Jag och 1 av alla Charlottes 1000 gosedjur ;)!


visst har jag använt mobilkameran flytigt idag?
Pussar samanta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0