Sjuuuk!

godmorgon!
är hes som faaaaaaaaaaaaaan... helt sjukt!
igår så var jag på stan träffade anton som va med helm och ngn tjej, köpte en julklapp till
arah & en en månaderspresent till anton. :)
träffade oxå therese & rebecka och massa roligt folk på stan oxå så lekte med doom.
efter ett tag gick jag och anton hem och myste och lite så åt vi mat, sen vid 8 gick vi till
affären och köpte marabou vinter & lussebullar. så påvägen hem hade vi roligt hahahhaa
och tog kort på sakerna i snön, som en reklam skulle det va hahahahhaah.
sen gick vi hem och spelade kort, och sen spelade vi mario med ida.
och så  gick vi ner och sov, och pratade lite innan vi skulle sova och anton skrämde upp
mig, (vi pratade om spöken) blev skiträdd verkligen, så jag tryckte mig mot han hela natten :D
nu måste jag verkligen städa mitt rum! men skriver senare.
anton & helm i deras nya mössor hahahah så fula.
reklambilden haha :D
pusshej /amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0