riktig jävla PAIN

jag tänkte berätta vad som hände i lördags! som nu gör att jag inte kan gå....

jag och anton lekte, haha.. nej inte sex. och sen skulle jag resa mig upp fort som
satan så mitt ben fick kramp!! och jag ba "anton hjääääälp miiiig!!" helt jävla
hysterisk. och han fick panik och visste inte vad han skulle göra.
men sen blev det bättre, och jag tog upp benet i sängen och då fick jag kramp
igen, hahaha. och blev samma kaos igen, var så här "--------" när på att börja
gråta!! Men jag satt iaf med mitt ben i antons "famn" i typ 30 minuter, vågade inte
röra mig. men vi kunde ju inte sitta sådär hela kvällen, så det blev bra sen och har
inte haft mera kramp i det sen. Men NU har jag så jääääääävla ont i mitt jävla ben
så jag tror fan att jag kommer svimma, jag kan inte gå, stå på tå, ligga på med benen
högt upp, fattar ni? man ligger på sidan med benen uppe vid magen typ som en liten
bebba. Aa, whatever. jag har iaf svinont och jag får väl sitta här resten av dagen..

hoppas ni och era ben mår bra, bye
amanda

Kommentarer
Postat av: Madde

Det kallas sendrag och det händer ofta när man är gravid har min syter sagt, just so you know :)

2010-11-16 @ 21:51:56
URL: http://mmaddeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, jag hade ganska mycke kramp när jag väntade våran dotter,j ag köpte då ett par strumpor på apoteket, kommer inte ihåg vad dom heter, men fråga efter krampstrumpor, dom sova jag med. inte det sexigaste men man slapp iaf ha ont. lycka till

2010-11-18 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0