min helg

har varit skiitbra, med min älskling ♥

i fredags så var mamma på fest, så vi var hemma själva.
så vi tog ett låångt och mysigt bad, sen gick vi till affären
och tjaffsade om vad vi skulle köpa för mat, hahaha.
men tillslut kom vi överens om att vi skulle göra pasta
med skinksås :) så vi kom hem, lagade mat & laddade ner
en film. Så åt vi och såg den, och sen när den var klar så
spelade vi kort och åt godis och spelade lite wii.
och sen blev anton AKUT svintrött, haha så vi gick och la oss.

i lördags skulle han egentligen åka hem för hans mamma fyller år
idag (grattis!), men han stannade en natt till.
så vi gick på stan på dagen och jag skulle köpa julklappar.
köpte en till anton, och en till min syster. sen ska jag på stan med
ronjah på onsdag, så får väl köpa flera då :)
men sen hämtade mamma oss, och vi åt mat.
efter de så spelade jag och anton wii och åt lussebullar och oboy :D
sen så såg vi film senare på kvällen och åt godis. ♥♥♥♥ haha

idag åkte han hem, nyss.. så nu ska jag städa mitt rum, sätta upp
julsaker & ta en dusch, men hoppas eran helg varit bra! :)

pusss /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0