LÖRDAG

hejhej bloggen :)
igår sov jag hos anton, mysigt :D
och vi åkte med bussen hem idag vid halv 3.
sen åkte vi hem till mig och så kom ronjah efter ett tag..
någon timme senare så skulle hon möta therese miia och rebecka
för dom skulle köpa dricka, så jag och anton & gucci följde med.
sen kom rozsika och hennes mami, och eftersom vi redan väntade
på stoffe så väntade hon med oss, så jag och anton stog och pratade
med henne. sen kom stoffe så vi hälsade på han sen gick vi hem,
och nu sitter anton och spelar tvspel.. ni vet dom dära maskarna? worms
eller vafan det heter, hoppas han dör snart så vi kan se film :D haha..
men ska gå nu, så ni få hade bra ♥

puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0