känner mig klumpig ibland

ibland tar det så jävla mkt på krafterna att vara gravid,
tar ett exempel, attt gå från stan för mig känns som att gå
ett jävla maratonlopp! och speciellt när dom börjar sparka,
då kan ja inte gå längre, haha.. och när man sitter vid datan tex
och dom börjar sparka, alltså.. då kan ja knappt sitta upp heller.
så då lägger jag mig i sängen, och ligger som en flodhäst,
och är varm som en jävla ugn, vet inte riktigt vilket håll
man ska ligga åt, och bebisarna sparkar som galningar och
magen spänner, och man rullar runt och fastnar i täcket och
aa.. i sånna stunder önskar man att man kunde plocka av
bebismagen några sekunder. haha, det är det underbaraste
som hänt mig, men ibland... haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0