hemsk morgon!!

godmorgon allihopa!
jag sov hos anton igår, myyysigt ♥
och eftersom han skall till skolan så var ju jag tvungen att gå upp
skittidigt för att kunna komma till stan. Så våran buss gick kvart i 7.
kände precis när vi satte oss på bussen att jag mådde illa, men tänkte
inte så mkt mer på det förrens jag fick vääärldens huvudvärk och hade
det hela vägen in till stan (6 mil). Sen när vi typ var framme så blev jag
så sjukt jävla yr, ni vet, det har ju hänt mig förut.....
så jag sa till anton, och ville verkligen gå av bussen innan det skulle bli värre.
så vi gick av vid södervärn och då kändes allt mkt bättre när jag fick luft.
sen gick vi till säve och väntade på att min mamma skulle komma då jag
får världens jävla "attack",´hela jävla världen höll på att försvinna!! jag
såg nästan ingenting, och nu när jag sitter här så känner jag att det kommer
komma igen, så måste äta en macka och sen gå och lägga mig och sova
tills anton kommer till mig sen. Ikv ska vi gå och handla (jag och anton)
och laga mat själva, för mamma skall på fest. Så ska vi säkert köpa godis också
haha :) hoppas ni mår bra iaf!

och måste bara avsluta inlägget med att jag har världens bästa pojkvän som
ställer upp för mig genom allt,  jag älskar dig anton andersson

/amanda

Kommentarer
Postat av: therese

faaaaan va hemskt amandiiisen !!! :O:O:O:O:O

2010-11-26 @ 13:06:48
URL: http://thereserebecka.blogg.se/
Postat av: MELLIE

Gör mig en tjänst! Gå in på länken och rösta så jag och min familj får en vecka på Rhodos tillsammans! Skulle vara jättegulligt. :)



http://mythos-beach.apollo.se/IlDFMb

2010-11-30 @ 18:46:05
URL: http://mellieplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0