Hemma nu

har precis ätit!
gick till stan vid 12 ungefär, träffade ronjah där, hon köpte en julklapp till mig hihi :D
efter ett tag kom min älskling, han hade köpt halstabletter till mig ååh söt! ♥
sen skulle han med bussen så jag och ronjah gick till gymmet, där isabelle var.
dom gymmade och jag lekte lite haha :) sen gick vi till adelsgatan, ronjah skulle
klippa sig, hon gjorde sidecut, skitsnyggt & coolt! :D
sen hämtade mamma oss och vi skjussade hem ronjah åkte t affären och åkte hem.
nu vet jag inte vad jag ska göra, måste snacka med anton!
ronjah på gymmet, där har hon bara satt upp på sidan med hårspännen, men ser ut ungefär så. snyggt va?! ♥

jag, snyggast i världen! jag vet..

& magen ♥
men hoppas allt e lugnt med er!
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0