helgen

godmorgon bloggen!
har inte riktigt haft tid att blogga, men kan ju berätta vad jag har gjort.

fredags:
anton sov hos mig, vi gick till hemmakväll och köpte lösgodis för 71 kr hahaha och en
julmust. sen gick vi hem till mig och kollade på idol med mamma, sen kollade vi
på en film och sov :)

lördags:
åkte med bussen hem till anton klockan tjugo i 4, träffade samanta & charlotte där,
dom åkte samma buss :D
men iaf, sen så var vi hemma hos anton, kollade på en tecknad barnfilm haha,
prinsessan och grodan tror jag den heter :P sen såg vi ngn annan actionfilm också.
sen sov vi.

söndags:
tog bussen från anton kvart över 5, sen åkte vi hem till mig.
vi satte oss och spelade vårat FAVORIT spel på facebook haha och åt toast,
sen fick vi choklad av mamma, muuums! haha :D
så laddade vi ner saw 3D och gjorde popkorn & fruktsallad och såg på den, fett äcklig!
och sen sov vi..

och nu har anton gått till skolan, eller för typ 3 timmar sen.
jag vaknade typ för en halvtimme sen, så nu ska jag kolla
på en film & äta frukost. hoppas ni har haft en bra helg! ♥

puss amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0