Godmorgon ♥

hejhej bloggen! :)
igår så var jag med anton, vi gick först till bingan och köpte saker till mamma & julmust och godis.. sen så åt vi upp godiset på vägen hem och så fick vi ångest när vi skulle se på film för att båda ville ha godis så då gick vi till willys fast vi hade bara 19kr och köpte budjet-godis, typ 2 eldorado påsar hahaha och en sån här 4 kr choklad.
sen gick vi iaf hem och kollade på en skitbra film! dear john heter den..
sen när vi sett klart den så laddade vi ner en ny film, SKRÄCK.. och kollade på den, men har redan sett den förut motorsågsmassakern eller vafan den heter. sen sov viii, och jag sov längst in för första gången det var det värsta jag gjort i hela mitt liv och tänker ALDRIG göra om det. :D haha..

men nu har anton iaf gått till skolan, duktig kille :)
och jag ska lägga mig i sängen igen och kolla på en film, men jag skriver säkert senare
om jag får tid, hoppas ni har en bra dag! ♥

glöm inte min andra blogg där jag skriver om min graviditet, klicka HÄR
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0