Stockholmsresan!

Hejhej.
Vaknade precis så tänkte berätta om stockholms resan igår, :)
Först åkte vi ju såklart över med båten, spelade kort och lite :D
Sen skulle vi ta båtbussen in till city, och det var det värsta jag
någonsin varit med dom! Ngn jävel spydde på bussen,
så det stank! fyfaaaan :(
Tillslut var vi iaf framme. Sen tog vi tunnelbanan till naturhisoriska, det var SKITTRÅKIGT!
Var på cosmonova också, somnade inne på bion xD
Äntligen skulle vi åka där ifrån och in till city igen och få 4 timmars fri-tid!
Jag ronjah vendela och viktoria gick runt där, först till drottning gatan, sen till gallerian.
Sen var vi tvunga att gå till centralen för vi skulle möta våran klass där,
så tog vi bussen tillbaka till nynäs. Och åkte båten, var med julle hela båtresan
tillbaka, trevligt ;)

här kommer lite bilder, som jag har tagit med min mobil.
fler kommer kanske sen, de va ju 3 stycken i klassen
som hade med sig systemkamera!

På båten dit:

viktoria.

simone

louise

vendela

På tunnelbanan:

julle

linus

På museet:

ronjah (hon försöker stå likadant som saken i bakgrunden hah)

david

i stockholm:

ronjah

simone

på båten hem:

johan

julle

Så, hoppas ni får en bra dag :)
puss amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0