Om Valborg

hej
igår så tog jag och ronjah och charlotte först bussen ut till hemse, var där ett tag sen gick vi och mötte timmie och tim och sen hem till andree som hade garagefest,
sen gick allihopa på festen och kollade på majbrasa :D
Jag ronjah och charlotte fick åka traktorn som tar bort elden och vinka till alla folk för att vi är bäst! hahaha
sen gick vi tillbaka till andree tog typ hundra år kändes det som, stannade och lärde ronjah hur man ska dansa gjorde vi också xD
Sen var vi där ett tag på festen.
Sen gick vi till en annan fest i hemse och dansade sönder haha :D värsta skumma killen som typ försökte våldta mig och charlotte uppe på scenen haha.

Vaknade idag, och tog bussen till stan.
sen har jag och charlotte varit på stan och köpt hårinpackning & sånhär hårskydd typ som man har när man plattar håret :D Ska möta min lilla älsklingschalle snart, kanske fest ikv!
sen ska min boy sova hos mig inatt! :)

PUSS AMANDA
lägger ut bilderna senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0