im NO broken hearted girl.


jag har inte fällt än ända tår för dig,
för du är inte värd det. Ja, visst. Jag
älskar dig, men du kan leva lyckligt
som världens sämsta pojkvän
med din nya flickvän. Och det du inte
visste om vad jag gjorde led du inte
av heller. Så, jag ångrar inte ett skit
och om det kändes så gjorde jag det
med flit. Gustav, även om det var
du dissar mig, ja pissar på dig!
Hoppas vi fortfarande kan va
kompisar, eller förlåt.. hoppas att
du kommer njuta av det sex du
aldrig kommer få av mig, eftersom
det var det ända du ville ha, någon
att knulla när du var på gotland.
And, who know, maybe Amanda
has a new crush. ;o


Kommentarer
Postat av: therese

hahahah amanda ditt störda lilla mongo !!! ♥

lobe u

2010-05-24 @ 23:04:41
URL: http://bluedimonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0