fick panik

hej :)
skolan idag,
sen gick jag & ronjah på stan, sen skulle hon iväg. Så då gick jag till skolan och satt där i 45 min själv och väntade på charlotte och mikaela, då fick jag PANIK PANIK PANIK. Nära slutet där ni ;)
Sen gick vi på stan ett tag, sen skulle mika hem. Grattis t dig förresten sötnos. Så då va ja med charlotte på stan vi gick och mötte hennes pappa och sen kom samanta. Och charlotte och hennes pappa gick t polissationen.. och jag och samanta gick på stan och kollade på klänningar till henne :)
Hon hittade en asafin :D
Sen dampade mamma SJÄRTEN, så hon hämtade mig helt plötsligt.
kom hem sen & pratade med min älsking i tele och nu ska ja äta mat.
vill träffa sam och challe sen, men vi får se vad som händer!
är ju ledig imorgon :D <3

puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0