MIN KATT DOG INATT!

..nästan, asså jag sover ju med alla mina fem katter i sängen och dom minsta katterna kan ju knappt gå ännu, men iaf igår kvälls så låg jag ner och spelade snake på mobilen ^^ så hör jag att en av kattarna börjar mjaua JÄTTEHÖGT så jag fick värsta paniken! och så hörde jag att det kom bakom sängen typ och när jag kollade satt den fast med huvudet och hängde där och hade jätte ont :/ but i saved it!

Tycker synd om den katten den har sån otur, haha det va det randiga den som Ottilia ska få haha



                                                                  Puss samanta                                                                            


Kommentarer
Postat av: R

bajs på stjärten

2010-03-14 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0