Jippie!

Jag har tappet en tand ! :), eller tappat och tappat rebecka nästan tvingade mig att dra ut den! PAIN säger jag bara! Men nu är den ur haha, har ännu inte tappat alla mjölktänder vet inte hur många jag har kvar faktiskt ^^ . Men men nog om mina tänder haha,  ikv har jag varit hemma hos rebecka och på stan. först va vi på stan o köpte kaffe och oboy på donken :) och träffade några andra lite fulla kompisar :p, Aja sen skjusade pappa oss till Gråbo för vi ville verkligen inte gå! för det är typ 3 - 4 minus ute! sen har vi bakat chokladbollar och sett en film som hette ponyo tyvärr va den tecknad men det va bra ! :) Så nu ska vi nog se en annan film eller något see yaa B*tches ♥
Hittade massa bilder på rebeckas dator :) <3
minns inte när :) men jag och tintin
jag och min bror i sommras tror jag haha
Jag och charlotte sommaren o8 tror jag
miia, strå, rebecka, jag, Amanda och therese

ni kan nog få lite fler bilder imorgon om jag hinner skriva innan jag ska hem.. För hennes dator går så grymt j*vla segt ikv

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha ponyo! har sett den 2 gånger. Bebbes favorit film jaoo ;) <3

2010-03-05 @ 04:16:04
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0