HOS ÄLSKLINGS BEBBE

Hej sötnosar.
Äntligen skriver jag, vet att ni har saknat mig (a) Min data funkar nu så ja kan skriva hemma också :D
Igår var de fest hos syster (linn hansson AKA angelina andersson), fett kul.
Åkte hem kl 1 med Ronjah Timmie Marco och Tim.. Fast ja åkte hem och dom t tim. :P
Idag åkte ja t lassarettet för therese charlotte rebecka och samanta lurade mig att samanta satt i rullstol o typ inte kunde gå :s haha. Men de va kul, vi åkte runt i rullstolarna o gömde oss för läkarna, haha så fort vi såg en läkare rullade vi in i hissen o åkte typ upp och ner och typ sprang med rullstolarna haha ;D
Åkte hem t rebecka förut, och har varit här nu. Ikv ska vi ha filmkväll här o ja ska sussa hääraaa (: <3

Skriver senare elr imorgon.


'
när ja o rebecka badade förra veckan haha, ser ni snön eller? ;o

/Amanda

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

åh herregud! fan va kallt! :p

2010-03-24 @ 11:11:14
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0