yesterday

var med samanta och charlotte, vi såg på studenten på dagen. Sen gick vi hem och solade och duschade, sen drog vi ner till stan igen och kollade på alla studentvagnar, träffade charlottes pöjk och hans kompisar. Sen gick jag och samanta till botaniska trädgården och va med julle & hans kompisar.
Sen drog julle och dom hem, då gick vi till almedalen och träffade therese rebecka alex miia johanna och några..
efter ett tag kom mamma och hämtade oss.
Samanta somnade, och jag isak kom hem t mig och vi tog en cigg tillsammaans, sen drog han. Och jag snackade i tele i hundra år :P sen somnade jag.
Idag ska vi till therese bror som fyller år, :)

Skriver sen
nu ska jag se film och äta frukost.


puss amanda

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vad gör du?

2010-06-04 @ 15:07:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0