samanta gick precis

.. så sitter här helt ensam och övergiven,
nejrå. chattar lite på msn, ska snart lägga
mig och kolla på en film. Men kmr somna
som vanligt. Är fortfarande sjuk, men imorgon
måste jag plugga :( åh.. hatar!
Den 12 ska jag och samanta kanske till
hennes mami i söderhamn, och då slipper
jag balen, och det är jag ju ledsen över..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
jaja, jag längtar tills samantas ferre, sitter
fortfarande och drömmer mig bort i min
och samantas egna värld, en värld full
med pengar ;o hahah, helt galet.
näehh, ska gå typ nu, har inget mer
att skriva om heller.
Hoppas ni har haft en bra dag,
skriver mer imoooorgon :)
pussamandooooohhohohooh

Kommentarer
Postat av: Dominicann

Excellent site.

2011-08-01 @ 08:24:31
URL: http://dominicann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0