Klassresan

Den var kul, faktiskt! Men ändå så sög den :)
men eftersom vi har världens bästa klass, såå ;o
Vi kom först ut till stenkyrkas vandrarhem, och sen så packade vi upp våra saker, skulle sova i samma rum som nora simone ronjah och vickan. Sen grillade vi, sen drog vi till mix ranch och badade & hoppade studsmatta. :)
Sen började det regna, och då gick vi tillbaka och chillade!
Hahaha, hela jävla kvällen var helt galen! ;) nästan alla i klassen smet ut och gick t kyrkogården och till ett övergivet hus, lääskigt. haha!
Skulle sova, men satt uppe med julle linus sara julia linda casper adam johan vendela david louise och johan i vardagsrummet. Sen somnade jag i soffan, sen gick jag och casper och la oss och skulle sova först, sen gick vi ut t dom andra ist. Och allt slutade med att jag somnade bredvid julle klockan 6 imorse, och var tvungen att gå upp klockan 8! Linus drog av mig täcket hela tiden, och bröt nästan min nagel en gång. haha! Sen sprang han mot mig och flög över mig ner i en säng så ja typ bröt en till nagel hahaha :(
Sen städade vi och gick till mix ranch och hade 5 kamp, sög! fyfan vad tråkigt..
Nu ska jag duscha se film sen sova, så jäävla trött!
imorgon är det röda korset dag, fyfan.. vene om ja ska dit ännu.
OCH IMORGON ÄR DET SAMANTAS FIIESTA BABY! :D

över läppen är ingen finne, de är min piercing hahahahahahahaa
Puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0