din mamma går för en 10a

skrev inget igår, men tog bussen till stan, träffade ronjah gurra brunk & julle, sen gick vi till stjärngatan, sen till strandpromenaden. Satt och chillade, sen träffade vi Isa, Tina & Johanna. Så vi va med dom, isa va lite sur på mig ;) men vi blev sams, hon tyckte jag va lite kaxig och efter som jag har "skin på näsan" som hon sa så sa hon "amanda kom!" och vi började ist bråka med några som satt och skrek, typ en 30 årig gubbe, han började snacka saker som "din mamma går för en 10a" så det slutade med att jag spottade en han  i ansiktet!
Heh, sen gick vi till brunks baksida där var det massa folk, var där en stund, sen hem till ronjah. Och sen skulle jag och röka och gick lite för långt kanske, så att ronjahs mamma trodde att jag smet ut haha! så min mamma ringde mig. Sen hämtade hon mig & gustav. Åhh :( jag och ronjah som skulle se på en present till mig idag på staan! Men nu har iaf jag och gurra hela huset för oss själva, tror han ligger och sover bredvid. Men, ikv ska han sova här och vi ska köpa godis och se på gossip girl har jag bestämt ;D
ska försöka uppdatera lite bättre idag :D




amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0