Go Kväll :)

   
BÄSTA LÅTEN, LOVE IT! ♥

Hej, jag har ingen som helst koll på klockan HAHA, Enligt min dator är det 2 januari 2oo2 och klockan är 04:50, vet inte vad som ställt om det men ^^. Idag så va jag i skolan i tid klockan åtta men hittade inte vilken klassrum jag skulle va i ;o, så gick hem klockan nio sprang runt och letade en timme! sen när jag kom hem smsade min Papi läraren så sa hon vart jag skulle va så gick jag till skolan en timme efter tyyp, längtar som f*n tills jag ska byta linje! ska gå tsm med Amanda på Donner i klinte foto media :):):)! Sen va jag med Amanda, (ovanligt va?' ;) och vi såg en film och jag somnade as usual, Lyckas alltid somna i hennes säng, GRYYYYMT SKÖN :D Aja ska väl se en film tills jag somnar eller ngt, puss på er S a m a n t a

HAHA va tvungen e ju så grymt sexig här


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Är ni olydiga förresten? :P

2010-01-22 @ 08:32:35
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

bara fint med mig, själv då? ha en fin kväll! sköna bilder;)

2010-01-22 @ 16:55:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0