Pappa blir van ;)

Dom värsta skolämnena som finns är ju iaf No, So & Idrott! I vår skola har vi blockscheman så vi har bara två ämnen/dag. På Torsdagar är det verkligen min hat dag av alla dagar som finns! På morgonen har vi No och på eftermiddagen har vi Idrott! hur jobbigt kan det bli! Iaf pappa börjar vänja sig att jag VÄGRAR gå på torsdagar,


Pappa- Ska du va hemma imorgon eller?
Jag- JO? :D
Pappa- okej då kan vi gå på ****s rättgång
Jag- Visst ^^


Så aah idag va jag på rättgång, otroligt att han fick så lite böter med tanke på det han gjort ;),
Kollade på min mosters nya bil idag oxå, pappa har ju dock tjatat om den sen hon köpte den hur den såg ut vilken färg osv, varje liknande bil sa han snå modell ungefär, Och sen när det kom en blå bil så sa han ungefär sån färg, Så jag hade min aningar om hur den skulle se ut, Men den va grymt mycket snyggare än jag trodde, :)
 Tänk er den fast med blå färg*

När vi åkte hem så gick jag in i mitt rum och hälsade på min katt, (Bebis, Bamas, Batman kalla den va du vill) Men iaf så letade jag efter min andra kisse och då ligger hon under mitt databord med tre små kattungar :D
Sjukt gulliga!




Söta va .... ? :)


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

ååh så gulligt

2010-02-18 @ 19:56:47
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0